Επιχειρείται διαστρέβλωση της Ιστορίας μας

"Να διακοπεί η εκτύπωση του βιβλίου Ιστορίας Στ' Δημοτικού"

"Νέα Ερώτηση στη Βουλή για το βιβλίο που παραποιεί την ελληνική Ιστορία"
του Γεώργιου Κοντογιάννη, Βουλευτή Ηλείας Ν.Δ.
Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, 22/01/2007



    Στην Ερώτηση με αριθμ. Πρωτ. 2671/21-12-06 οι υπογράφοντες Βουλευτές επισημάναμε σημεία του βιβλίου ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού τα οποία χρήζουν διορθώσεων, καθώς δεν συνάδουν με τα πραγματικά γεγονότα της ιστορίας αλλά και με την προσφορά της Εκκλησίας στον επαναστατικό αγώνα του 1821.

    Από την απάντηση του αρμοδίου Υφυπουργού δεν προκύπτει σαφής πρόθεση του Υπουργείου για αλλαγή του συγκεκριμένου βιβλίου. Αντ΄ αυτού το Υπουργείο επιλέγει τη μέθοδο της αξιολόγησης του βιβλίου μέσω προτάσεων που θα διατυπώσουν οι εκπαιδευτικοί. «Παρεμβάσεις που ενδεχομένως χρειαστεί να γίνουν για το βιβλίο ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απάντηση.

    Και ναι μεν η μέθοδος που επιλέγεται είναι η ενδεδειγμένη για βιβλία στα όποια ενδεχομένως διαπιστώνονται κάποια λάθη, δεν μπορεί όμως να συμβεί το ίδιο για περιπτώσεις όπως αυτή του βιβλίου Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, το οποίο βρίθει ιστορικών ανακριβειών και παραλείψεων, οι οποίες ουσιαστικά οδηγούν σε παραποίηση γεγονότων και παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας.

    Επί παραδείγματι:

    Δεν γίνεται καμία αναφορά στο βιβλίο γιατί επελέγη η 25η Μαρτίου ως ημέρα εορτασμού της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

    Η Έξοδος των Ελεύθερων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου ορίζεται ως «η κίνηση των πολιορκημένων Ελλήνων να βγουν από το φρούριο»!

    Η θυσία των Σουλιωτισσών στο Ζάλογγο ούτε καν αναφέρεται.

    Λείπουν σημαντικά ιστορικά γεγονότα όπως η μάχη της Αλαμάνας, η απελευθέρωση της Τριπολιτσάς, η Γραβιά, τα Δερβενάκια.

    Η αναφορά στην προσφορά ηρώων του 1821 όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ή ο Γεώργιος Καραϊσκάκης είναι ελάχιστη.

    Γίνεται προσπάθεια εξωραϊσμού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και οι Έλληνες εμφανίζονται να συμβιώνουν αρμονικότατα με τους κατακτητές.

    Δεν γίνεται καμία αναφορά στους βιασμούς, γενοκτονικής φύσεως ολοκληρωτικές σφαγές, εγκλήματα, λεηλασίες, ταπεινώσεις, εξισλαμισμούς, παιδομαζώματα.

    Υποβαθμίζεται ο ρόλος της Εκκλησίας και στα χρόνια της δουλείας και κατά την επανάσταση. Και τούτο όταν ακόμα και ο μαρξιστής ιστορικός Νίκος Σβορώνος είχε την τόλμη και την εντιμότητα να παραδεχθεί τον εθνικό και παιδευτικό ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    Αποσιωπάται η σημασία της Ορθόδοξης Παράδοσης στην διατήρηση της εθνικής συνείδησης των Ελλήνων. Και τούτο όταν ξένοι ιστορικοί, όπως ο Γάλλος ιστορικός Φραγκίσκος Πουκεβίλ απαριθμεί τις θυσίες Ελλήνων κληρικών σε 11 Πατριάρχες, περίπου σε 100 Επισκόπους και σε 6.000 ιερείς και μοναχούς.

    Εκμηδενίζεται η ιστορική διάσταση της Μικρασιατικής Καταστροφής, η οποία παρουσιάζεται, περίπου ως τουριστική έξοδος με τους χιλιάδες Έλληνες πρόσφυγες να εμφανίζονται ως ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου που «συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα». Και φυσικά καμία λέξη για ξεριζωμό, διωγμό, σφαγή, καταστροφή.

    Εξιδανικεύεται ο ιστορικός ρόλος του Κεμάλ Ατατούρκ και παρουσιάζεται ως «ηγέτης του απελευθερωτικού αγώνα των Τούρκων και μετέπειτα Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας»!!!

    Ακόμη και η απελευθέρωση ελληνικών εδαφών εμφανίζεται ως «κατάληψη».

    Η αναφορά στο έπος του 1940 που έκανε ακόμα και τον Τσώρτσιλ να πει ότι «οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες», περιορίζεται στην εξής φράση: «Η Ελλάδα μπαίνει στον πόλεμο στις 28 Οκτωβρίου 1940, όταν απαντά αρνητικά στο τελεσίγραφο του Μουσολίνι. Οι Έλληνες, το 1940-41, απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα σημειώνοντας σημαντικές νίκες». Το ιστορικό ΟΧΙ των Ελλήνων αποσιωπάται και οι επικές μάχες στην ελληνοαλβανική μεθόριο και η απελευθέρωση, στη συνέχεια της Βορείου Ηπείρου, περιορίζονται στην έκφραση «απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα»!

    Επειδή λοιπόν η ιστορία είναι μάθημα ανθρωπιστικής παιδείας και διαμόρφωσης εθνικής συνείδησης,

    Επειδή στο συγκεκριμένο σύγγραμμα αποκρύπτονται θεμελιώδεις αλήθειες με αποτέλεσμα να μη δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να αξιοποιήσουν τον πλούτο της ιστορικής μας κληρονομιάς και να διατηρήσουν την καλώς νοουμένη εθνική μας συνείδηση σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία,

    Επειδή μοιάζει να είναι γραμμένο από άχρωμους, ουδέτερους παρατηρητές, που ενδιαφέρονται περισσότερο για ταξικές συγκρούσεις παρά για απελευθερωτικά κινήματα και ιστορικά γεγονότα,

    Επειδή είναι εμφανής η προσπάθεια να διαγραφεί κάθε θετική προσφορά της Ορθοδοξίας στους αγώνες του έθνους, και

    Επειδή από την απάντηση του αρμοδίου Υφυπουργού στην Ερώτηση με αριθμ. Πρωτ. 2671/21-12-06, δεν απορρέει πρόθεση του Υπουργείου να αντικαταστήσει το βιβλίο της ιστορίας της Στ΄ τάξεως Δημοτικού,

    Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

    1. Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας να αποσύρει το βιβλίο της Στ΄ τάξης Δημοτικού;

    2. Έχει κινήσει διαδικασίες για έκδοση νέου βιβλίου το οποίο να πληροί τις προϋποθέσεις διδασκαλίας της Ελληνικής ιστορίας;

    3. Σε περίπτωση μη έγκαιρης έκδοσης νέου βιβλίου ενόψει της νέας σχολικής περιόδου, προτίθεσθε να διακόψετε την άσκοπη εκτύπωση του νέου βιβλίου και να επαναφέρετε το προηγούμενο, μέχρι να συνταχθεί νέο βιβλίο ιστορίας;





 


Η κατασκευή της ιστοσελίδος έγινε από τον Κλάδο Διαδικτύου της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναπαραγωγή του περιεχομένου χωρίς την γραπτή έγκριση του Οργανισμού.
Copyright(c) 2004

WebDesign by TemplatesBox